30 Nisan 2009 Perşembe

Huzur veren kuğular



Pasta daha bitmeden çekilen resimler...Birgün resim çekmeyide öğreneceğim...

Eşi Selma Hanıma süpriz doğum günü pastası hazırlamamı isteyen Tolga Bey eşinin doğa
resimleri yapmaktan büyük zevk aldığını söyledi.Tolga Beyin onayı ile Selma hanıma tablo gibi bir pasta yapmaya karar verdik.... Pastayı yaparken büyük keyif aldım.. Süpriz pastamızı Tolga bey teslim aldı . Daha sonra beni arayan selma hanım pastanın görünüşününde lezzetininde çok beğenildiğini söyledi inanin benim için bu sözleri duymak beni çok mutlu ediyor.
Selma Hanıma mutlu yıllar dilerim....
Şeker hamurundan yaptığım figürlere ellerimle şekil vermeye bayılıyorum ...Bu pastanın iç malzemesinde fındık krokant ve çikolata ganaj kullanıldı pandispanyası herzaman kullandığım pandispanya ...Hamuruna ilave olarak portakal kabuğu ilave ettim ..

Hiç yorum yok: