30 Nisan 2009 Perşembe

Kar tutkusu



Doğduğu anda ilk benim kucağımda dünyaya gözlerini açan canım yeğenim Yağmurun doğum gününe hazırladığım pasta.... Nasıl bir pasta yapmam gerekiyor diye fazla düşünmeme gerek yoktu ..Çünkü yağmur benim gibi kar delisi.. Biz Antalyada kar yağsın diye dua eden cinslerdeniz bir gün dualarımız kabul oldu herhalde şehir merkezinde çok güzel kar yağdı.siz düşünün artık bizim sevincimizi ...resimlerdede görüldüğü gibi ağaçları yapar yapmaz hemen karlarını yağdırıyorum pudra şekeriyle...
Pastanın yapımında hiç sorun çıkarmayan pandispanyamı yaptım iç malzemesinde bol çilek ve krem lejer kullandım(süt kremasıyla karıştırılarak hafifletilmiş pastacı kreması)... üzerini şeker hamuruyla kapladım.Şeker hamurunun tarifini daha sonra yazacağım
Canım yeğenime herşeyin gönlünce olmasını ,sağlıklı yıllar diliyorum..



Bu siteyi hazırlarken sıkılmadan tüm sorularıma cevap veren mutfakta kısakısa blog sahibesi sevgili Esra Kars hanımefendiye çok teşekkür ederim

Hiç yorum yok: