5 Aralık 2010 Pazar

Yeni bir başlangıç pastası..




Merhabalar.... Uzun bir süredir uzak kaldığım blogumdan, sizlere, Bilkom şirketi için hazırladığım bir pastayla merhaba diyorum..inşallah bundan sonra daha sık birlikte paylaşımlarda bulunuruz... Daha evvelki post ta belirttiğim gibi ben, İstanbul da Tarabyadayım ablam ile birlikte bu işimize devam edeceğim..
Pastamızın içeriğine gelince vanilyalı sade sünger pandispanya, kreması ganaj, içine franbuaz ve bol miktarda fıstık draje koyduk...Bilkom çalışanlarına başarılar ve kolaylıklar dilerim.şimdilik hoşçakalın sevgi ile kalın

2 yorum:

zeynep dedi ki...

Merhaba sade ve sik bir pasta olmus ellerinize saglik vede size sormak istedigim bu bindalli kurabiyenin kalibi hangisi vede nereden aldiginizi yazarsaniz sevinirim burda almanyada bulabilirmiyim bilmiyorum ama tam bilgim olursa nasil bisey oldugunu en azindan ona göre bakarim simdiden tesekkür ederim basarilar dilerim sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aaaa İStanbul'a gitmişsiniz üzüldüm ama pastaya bayıldım. Ellerinize sağlık.

Sevgiler,
Evren