22 Haziran 2009 Pazartesi

Sade kurabiyeler



Amerika yolcusu kurabiyeler ben yazıncaya kadar yenilmiştir. Oğlumun arkadaşı Öykü sayesinde bloğunu öğrenerek takip ettiğim sevgili küçük Lara için yaptım bu kurabiyeleri...Biraz Lara dan bahsetmek istiyorum ..Amerikada ailesi ile birlikte yaşayan 6 yaşında lösemi teşhisi konmuş küçük bir kız çocuğu...Lösemi teşhisi konulduktan sonra lara ve ailesinin tedavi sürecinde yaşadıklarını anlatan sitesinden takip ettim geçirdikleri çok zor günleri okuyarak üzüldüm ... Yemek yiyemeyen Lara nın hayvanları çok sevdiğini öğrendim ona hayvan şekilli kalıplarla kurabiye göndermek istedim... ama kuzeni Öykü yemek konusunda çok hassas olduğu için kurabiyenin içinde hiç aromatik kokular istemediğini söyledi ona dokunacak hiç bir şey koymadım un , pudra şekeri ve margarinden yaptım midesi sürekli bulandığı için tereyağda istemiyormuş bende kullanmadım ...Öykü kurabiyeleri almak için beni ziyarete geldiğinde Laranın yapılan kan tahlilleri sonuçlarının çok iyi çıktığını tedaviye olumlu cevap verdiğini söyleyince çok sevindim ...ben bu yazıyı yazmadan üç gün önce kurabiyeleri aldığını ve sevindiğini öğrendim ben beğendiği için daha çok sevindim.kurabiyeleri içine koymak için ben birde ona evdeki kumaşlarımdan kurabiye külahı yaptım içine kurabiyeleri doldurdum gönderdim..sevgili lara yı daha iyi ve sağlıklı günlerde görmek dileğiyle onu çok öpüyorum....sana kucak dolusu sevgiler lara....

Lösemi teşhisi konmuş birçok insan var etrafımızdaki insanların başına gelmedikçe hiç birimiz duyarlı değiliz en kısa zamanda bende gidip bir üniversite hastanesinde donor olup insanlara umut olmak isterim Lara yı merak ederseniz blog adresi http://laraakmehmet.blogspot.com

Hiç yorum yok: