25 Temmuz 2011 Pazartesi

Melekli hastane odası organizasyonu

Melekli ve zehra ismi yazılmış yağmur damlalı kapı süsü

annenin talebi üzerine hazırladığım melekli kapı süsü


herşeyini elde dikerek hazırladığım anne başı süsü melek
yine meleklerle süslediğim hastanedeki bebek yatağı
anı defteri
melekli hazırlanan çikolatalar ve zehra bebeğin dilinden yazılmış sevdikleri için hissettiklerini anlatan küçük mesaj kağıtları


kurabiyeler
yine fazla fazla hazırlanan çiçekli çikolata lar

Zehra bebeğin evde hazırlanan yatağı


merhabalar yazın sıcağı benim tembelliğim ve bloguma uzun süredir yine birşeyler yükleyememem. daha önce baby shower partisi hazırladığım Bahar hanımın kızı Zehra doğdu da iki aylık oldu bile... ben kadıköy acıbadem hastanesinin bebek odası süslemelerini hazırladım ama yayınlamam iki ayı aldı Baha r hanım konseptin melekli olmasını tercih etti ben de severek çalıştım ..Zehra bebek pembe melekler le süslü kokoş bir odada hayata merhaba dedi ...

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bunları gördükçe kalakalıyorum !!!
:=)
biz zamanın nerelerinde kaldık diye ?
:)))))))))

PASTA DANTELA dedi ki...

size katılıyorum ..ziyaretiniz beni sevindirdi..hoş geldiniz....