26 Nisan 2011 Salı

BABY SHOWER PARTİSİ

Sürpriz baby shower partisine hoş geldiniz....

Sevgili anne adayı Bahar için yaptığım pasta enfes oldu.. çilek ve pastacı kremalı pastayı çok sevdiğini biliyorduk ona göre hazırladık...

Hiç birşeyden haberi olmayan Bahar bu partiyi hazırlamamıza çok sevindi annesi de bu sürprizi ona söylemeyerek bize yardımcı oldu...


Arkadaşları ile günün hatırası olarak çekilen fotoğraflar..








Peçetelikler hepsi tek tek projelendirilip basıldı herşey evde yapıldı...

Bezden pastamız da sevgili gelinim Gülün yaptığı hediye...


Sevimli kavanozlarımız hepsinin içinde ev yapımı fıstık ezmesi var çok lezzetli oldular ..gelen misafirlere hediyelik olarak hazırlandı...küçük poşetleri ne konularak konuklara verildi...

Size çok beğenerek yediğim isveç kurabiyelerini de sunayım ben bunların gevrekliğine ve tadına bayılıyorum ikea ürünü karanfil tarçın ve zencefilli...( sadece bu kukişler hazır alındı.. tabiki ithal eden kardeşim olunca evde bolca bulunuyor)


Minik biberonlar.... içleri şekerli leblebi ile dolduruldu ...Galvaniz saksıda sunuldu..
Bebek giysilerinden hazırladığım güller anne adayına saksısında hediye edildi..




Partinin süsleri el yapımı.. meteryalleri aldıktan sonra evde yapıldı...
Süslerimiz pek kokoş oldu bebek kız olunca herşey süslü oldu..

Annenin oturacağı koltuk.... partinin heyecanından pek oturamadı ama...

Süsleri biraz tüllerle biraz da pelur kağıtlarla hazırladım ..

Duvara asılan baby shower flamasını da kalan kumaşlardan kesip hazırladım....



Merhabalar sevgili arkadaşlar.... sizlerle gelinimin gelini, sevgili Bahar'ın sürpriz baby shower partisini paylaşmak istedim..
.Kardeşimin eşi kendi evinde gelini için sürpriz bebek partisi yapmak isteyince işbaşa düştü deyip kolları sıvadım hazırlıklar anne adayına hissettirilmeden gizli gizli yapıldı... bana sunulan imkanlarla elimden geldiği kadar güzel şeyler yapmaya çalıştım herşeyi evde yaptık... hazır süsleme hiç almadık evde kendi zevkimize uygun renklerde süsler hazırladık....hem evi süslemek hem yiyecekler taze olsun diye hepsini aynı güne yapmak biraz stres yaptı... sevgili Bahar'ın yüzündeki mutluluk ve şo k ifade parti boyunca sürdü bu da benim yorgunluğumu hafifletti.. Kardeşimin eşi Gül ilk defa hala oluyor bu yüzden okadar heyecanlı ki bebek ve annesi için elinden gelen herşeyi yaparak gelinini sevindirip şımartmak istiyor... Benim için bu partiyi hazırlamak çok heyecanlı ve zevkliydi... Sevgili Bahar'a sağlıklı ve hayırlı doğum dilerim....

1 yorum:

Tijen dedi ki...

Ne çok emek var gerçekten. Ama ben en çok ipteki tulumlara bayıldım. Çok sevimliler!