20 Ekim 2009 Salı

Pasta dantela dan mesaj

Merhabalar blog arkadaşlarım uzun bir süredir blogumu güncelleyemiyorum sizleride takip edemiyorum çünki laptopbumun arazasından sonra şimdide evdeki masaüstü bilgisayarım da bozuldu o da tamirde ne zaman olur bilmiyorum.diz üstü bilgisayarımda gelmedi bu mesajı yeğenimin bilgisayarında yazıyorum...iki gündür grip oldum kardeşimde kalıyorum mesajı da ordan yazıyorum ..İnşallah enkısa zamanda iyileşir tekrar aranıza dönerim ..Tekrar buluşuncaya kadar sevgi ile kalın....

3 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım

pasta evim dedi ki...

Nevinciğim çok geçmiş olsun canım .Tek çaresi istirahat.Dinlen iyicene,kendini iyi hissettiğinde başlarsın siparişlerine.

Kurabiye Diyarı dedi ki...

çok geçmiş olsun, sen de bilgisayarlar da tez zamanda iyileşin inşallah.