16 Ağustos 2009 Pazar

Figür çalışmalarım







Bir iki gündür figür çalışmalarına ağırlık verip elimi biraz geliştirmek istedim yaptıklarımı da sizlerle paylaşıyorum ...Çok fazla bişey yapmadım ama genellikle insan yüzü çalıştım ağız ve burun sorunu nu biraz çözüyorum galiba ,gözlerde hala başarılı değilim ..çokkkk çalışmam gerekiyor ..en çok da gelin figürünü yaparken eğlendim kızım gelinlik konusun da bana ''anne bu modeller çok eskiler de kaldı'' deyip cadı benimle dalga geçti..ben elimi geliştirmek için çalışmalarıma devam edeceğim ve yayınlayacağım daha sonra aradaki farkı hep beraber göreceğiz inşallah..şimdilik bu kadar bir daha ki post bir yaş pastası.....






10 yorum:

pembecikolata dedi ki...

süper:) Gelin Hanım çok tatlı!!!
Ellerinize sağlık, çok zor bir iş gibi görünüyor, ellerinize sağlık...

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

sevgili nevin hanım çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten..... gelinlik modelleri konusunda kızınızı dınlemeyin herşeyin eskisi makbul şu aralar biliyorsunuz.... :))çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum... sevgiler....

pasta evim dedi ki...

Nevinciğim bu güzel gelini yanlız bırakma sakın.En kısa zamanda bir damat ekleyiver yanına .Çok güzel olmuş yüz modellemelerin ellerin dert görmesin.

Tijen dedi ki...

Peh hoş olmuş bu figürler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Modellemeler çok güzel , bence gözlerde çok başarılı.Elinize sağlık.

küçük*mutfak dedi ki...

Ellerinize sağlık süper olmuş gerçekten çok başarılısınız,tebrik ederim.Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Bende ödülünüz var gelip alırsanız sevinirim.

İkizBebek dedi ki...

bence gayet güzel olmuş,hele kirpikler :)
gerçekten te eskiler her zaman moda oluyor.

LoLLa dedi ki...

:s
ben boyle bisey yapabilsem bile mumkun degil inanmaz bana kimse :s
ben en iyisi mutevazi tariflerine bakmakla yetineyim :)))

nihal değer dedi ki...

figür çalışmalarını çok hoş olmuş. Gelinlik te gayet şık duruyor bence
ellerinize sağlık