12 Temmuz 2009 Pazar

Kısa bir aradan sonra





Kurabiyesiz,sadece şeker hamuru ile yapılan bindallı resimleri...bu bindallıları kına gecesi için (eğer benziyorsa) bana mail gönderen Figen hanıma örnek olarak yaptım...ama Antalya da seker hamuru ile uğraşmak bana çok stres yapıyor şeker mi eriyor ben mi anlayamıyorum aşırı derece de nem var... elimde eriyor şeker hamuru... şekerin hiç sevmediği şey nem dir...ama ben zoru severim kafama koyduğumuda yaparım... bunları da sabah saat 4 de yaptım resim ler herzamanki gibi kötü.. Bir sonraki yazım da kalıbı nasıl yaptığımıda anlatacağım ...çünki İstanbuldan kardeşim ailesiyle geldi onlarla biraz özlem giredereyim çok özlemişim...Ayrıca özelden de görüştüğümüz Pasta Evim blog sahibi Mine Hanıma ilgisinden dolayı buradanda çok teşekkür ederim...

5 yorum:

pasta evim dedi ki...

Benziyorsa ne demek harika olmuş bindallılar. Ellerin dert görmesin. Ayrıca teşekkürünü senin zarifliğine bağlıyorum çünkü teşekkürlük birşey yok ortada. Dostluğunu kazanmak en büyük teşekkürdür benim için .Bindallıların devamı merakla bekliyorum.Kolay gelsin.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

merhaba...
ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzeller ...

ve bana yazdığınız güzel yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim
sevgiler :)

boncuk mutfakta dedi ki...

Elinize sağlık çok başarılı gerçekten.Kalıp tarifini merakla bekliyorum. Sevgiler.

fidaneli dedi ki...

cok guzel olmuslar ellerınıze sağlık.. beklıyorum nasıl yaptığınızı anlatacağınız yazınızı;))

zeyna dedi ki...

Canim merhaba bu kurabiyeler bir harika olmuslar ben almanyada yasiyorum ve bir müsteri böyle bindalli istiyor simdi sormak istedigim bu klalibi nasil yaptigin anlatmamissin sanirim bana bu konuda yardimci olursan cok cok sevinirim sevgilerimi yolluyorum kurabiyeler bir harika olmuslar gercekten basarilarin devami sevgiler...